نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌ گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم بلینکن برای گفتگو درباره رفح و اسرای صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
سرخط خبرها

حملات موشکی سنگین حزب‌الله به اراضی اشغالی | ۲ صهیونیست کشته شدند + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۲۵۹۵
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
حملات موشکی سنگین حزب‌الله به اراضی اشغالی | ۲ صهیونیست کشته شدند + فیلم
منطقه‌های شمالی اراضی اشغالی با نزدیک به ۲۰ موشک از سمت لبنان هدف گرفته شد و آژیر هشدار در «کریات شمونه» به صدا درآمد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی حمله موشکی از سمت لبنان به سوی منطقه‌های شمالی اراضی اشغالی آژیر هشدار در «کریات شمونه» به صدا درآمد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که الجلیل اشغالی در ۲ مرحله و با نزدیک به ۲۰ موشک هدف گرفته شده است.

رسانه‌های عبری زبان با اذعان به موشک‌باران «کریات شمونه» و «مرگلیوت» در شمال اراضی اشغالی، از به گوش‌رسیدن صدای دست‌کم ۱۰ انفجار در این منطقه‌ها خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که گزارش‌هایی مبنی بر آسیب‌دیدن ۲ ساختمان در کریات شمونه و کشته‌شدن ۲ صهیونیست بر اثر این حمله موشکی از سمت لبنان دریافت کرده‌اند.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در یک حمله همزمان پهپادی، موشکی و توپخانه‌ای مرکز‌های تجمع نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا را هدف قرار داده است.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن موضع صهیونیستی «خربه ماعر»، استحکامات ارتش رژیم صهیونیستی و مواضع نظامیان صهیونیست در اطراف این محل با موشک‌های برکان خبر داد.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی یک خانه را در شهرک کفرکلا در جنوب لبنان هدف قرار داده است.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های الناقوره، طیرحرفا، الجبین، شبعا و راشیا الفخار در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

منطقه حامول در اطراف شهرک الناقوره نیز از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی با گلوله‌های فسفری هدف گرفته شد.

پهپاد‌های صهیونیستی نیز یک خانه در شهرک الجبین و همچنین اطراف شهرک مروحین را هدف قرار دادند و جبل بلاط در حدفاصل شهرک‌های رامیه و مروحین نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->